Asunto:RE: [fcoc] Club CATALUNYA
Fecha:Lunes, 21 de Febrero, 2005  20:27:33 (+0100)
Autor:Eduard Garcia <duducorre @.....es>
En respuesta a:Mensaje 1857 (escrito por Maršal Serrallonga Amigˇ)

Sobre el tema del Club CATALUNYA que ha encetat el Xavier, voldria donar la meva opinió:
No crec que hi hagi mals rollos entre clubs a Catalunya. I si n'hi ha, crear un club unificat no ajudarÓ a acabar amb ells. Els que creguin que la rivalitat entre clubs va més enllÓ de quin club queda davant de la classificació, allÓ ells, i els problemes personals -entre persones- els han d'arreglar les persones implicades.
Crec que és molt positiu que hi hagi varis clubs catalans inscrits a la FEDO. Crea competŔncia i rivalitat -sana-, i crec que dóna millor imatge de cara a fora. No creieu que si hi ha més clubs de Catalunya sembla que l'orientació catalana sigui més "gran"?
I els colors? Vosaltres no sentiu els colors del vostre club? Aiii, seria tota una desgrÓcia no poder llu´r la samarreta del meu estimat club FARRA-O a Espanya i donar-li punts (ara per ara, cap punt, d'altra banda, jeje). Poder defensar els colors del meu club només a Catalunya no em sembla bé!
D'acord: pedrera i selecció es veurien beneficiades, per˛ segur que la FCOC pot -o hauria de poder- crear mecanismes per a quŔ aix˛ tiri endavant sense barrejar els clubs pel mig (per exemple, que a totes les competicions estatals hi competeixi la selecció catalana ¿? És una idea, aix˛ sí, pronunciada des de la més profunda ignorÓncia de com estÓ la FCOC en aquests temes ara per ara...). Que hi hagi uns responsables de portar el planter a les curses; que es subvencioni... etc.
I les organitzacions de lligues espanyoles? També les organitzaria aquest club Catalunya? Qui paga el cÓnon d'organització? No sé no sé, ara per ara ho veig molt ut˛pic, a part de que no crec que fóra massa bo.
Ale majetes, aquesta és la meva opinió. Cada cop em fa menys mal el peu. Ens veiem d'aquí poquet. Palabrita!
Garbancito Pequeño