Asunto:Re: [fcoc] Club CATALUNYA
Fecha:Lunes, 21 de Febrero, 2005  22:30:05 (+0100)
Autor:dani rodriguez <dani.rodri @.....com>
En respuesta a:Mensaje 1858 (escrito por Eduard Garcia)

Hola a tots

Crec que aquest es un tema molt interesant i segurament que hi ha
molta gent interesada en donar el seu punt de vista.

Pero recordo que hi ha disposicio de qualsevol un FORO D┤ORIENTACIÓ a
través de la pagina web de la federació (http://www.fcoc.info). Aquest
es el millor mitja per opinar  i escoltar opinions.Recordeu que a la
llista hi ha molta gent que no va a correr a Espanya i que no li
interesa per res...Si us plau, reservem la llista per donar
informacions generals sobre curses, informacions de la federació,
resultats de competicions,...

Torno a donar el enllac directe al forum:
http://www.fcoc.info/phpBB2/index.php

Una salutacio des de Alemanya

Dani Rodriguez

On Mon, 21 Feb 2005 20:27:33 +0100, Eduard Garcia <duducorre@...> wrote:
> [...]
> estatals hi competeixi la selecció catalana ¿? És una idea, aix˛ sí,
> pronunciada des de la més profunda ignorÓncia de com estÓ la FCOC en aquests
> temes ara per ara...). Que hi hagi uns responsables de portar el planter a
> les curses; que es subvencioni... etc.
> I les organitzacions de lligues espanyoles? També les organitzaria aquest
> club Catalunya? Qui paga el cÓnon d'organització? No sé no sé, ara per ara
> ho veig molt ut˛pic, a part de que no crec que fóra massa bo.
> Ale majetes, aquesta és la meva opinió. Cada cop em fa menys mal el peu. Ens

Tu
> dirección de suscripción a este boletín es duducorre@...
Para darte de
> baja, envía un mensaje a
fcoc-baja@...
Para obtener ayuda, visita
> [...]

> ¡ Visita hoy mismo EGRUPOS.NET !
>
>  ¿Tienes algo que deseas vender? ¿O comprar? ¿Quieres ver tu anuncio aquí,

Para darte
> de baja, envía un mensaje a
fcoc-baja@...
Para obtener ayuda,
> visita http://www.eListas.net/lista/fcoc

http://www.eListas.net/

 * Albun de colección guerra de las galaxias (Puja a 2000 MXN)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/792

 * Bateria de cocina 20 piezas (6500 MXN)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/793

 * Se Vende BAR-RESTAURANTE en Ampuriabrava (270000 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/794