Asunto:[fcoc] UNA ANESDOTA MÉS.
Fecha:Martes, 22 de Febrero, 2005  10:58:06 (+0100)
Autor:Josep Mayolas Casas <josepmayolas @.......com>

Hola companys,

Amb tantes curses  per aquests móns de Déu et trobes amb coses curioses,
tantes que en podrem omplir un sac ben gros.
Els que vau anar a Pla de capellans i vareu traspassar la franja verda de
garric en el preciós esperó de bosc blanc de la fita 19 a la 20 (C1), heu de
saber que aquesta precisa franja va deixar d'existir o passar a millor vida
a les nou de la nit d'aquell diumenge. Ja ho saps Lluís, ja pots anar a
corregir el mapa!!
Abans de la pluja abundant de diumenge a la nit, varen arribar al Parc de
bombers de Mataró diverses trucades alertant-nos d'un terrible foc forestal
que es veia des de l'autopista (no és que fos terrible però les trucades
sempre són així). Imagineu-vos la meva sorpresa quan pujan cap el lloc
m'adono que es tracta de l'esperó blanc per on he coregut pel matí. En
aquell moment ja sabia com arribar-hi, que cremava i em feia una imatge en
tres D de la zona (Acollonant tu! perquè no passarà sempre). Us puc
assegurar que varem clavar l'accés a la zona, punt d'atac al camí i línia
d'aigua en pefecte navegació fins el foc final que va resultar bastant poc
final. Fet i fet va fer una bona gestió, ara podrem correr per l'esperó
blanc sense garric...
Si no és perquè ja havia passat molta estona sospitaria de les xispes que
anaven deixant les bambes del Sales o d'en Furni entre el sauló i les
pedretes.

I ja ho sabeu, prissa mata, i si no mata quema!

Apasiau.

PEP

http://www.eListas.net/

 * DVD/HDD Gravadora-Reproductora DIGITAL 80 GB (Puja a 290 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/784

 * DVD Reproductora PRO2 (Puja a 45 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/785

 * Caballeros del zodiaco (40 EUR)