Asunto:Re: [fcoc] Butlletí??????????
Fecha:Miercoles, 16 de Marzo, 2005  07:25:39 (GMT)
Autor:avalledor <avalledor @....Edu>

Doncs jo el que preferiria es que el teu article surtís publicat a una web el
mateix dia que l'envies, ex. la web de la fcoc. Ni gastar cales ni arbres per
a fer butlletins, ni haver d'esperar a que surtin editats els mateixos.

ja se que aquesta idea ja es va parlar fa un any i que es va decidir seguir
mantenint-lo amb menys numeros per any, però ara que estem veient el
funcionament de les webs d'alguns clubs de catalunya em questiono encara més
la funcionalitat del butlletí en paper. Com a exemple, posaré la web del BO.
El BO va deixar de fer butlletins de club per molts motius, però un d'ells
perque la gent hi aportava molt poques contribucions i els editors es cansaven
cada cop d'anar pregant que algú escriguès algo. Des de la darrera webbització
del BO, i tot sigui dit, amb una persona que manté periòdicament la web i
penja les coses, hi ha un article gairebé cada setmana: cròniques de
competicions, d'entrenaments, informació sobre curses en el futur, i resultats
o links als resultats de les competicions organitzades per altres clubs. A
tots els articles es poden afegir fotos si un ho vol. Les webs del Grions i
del COC, per exemple, funcionen de manera molt similar. Es una situació
dinàmica que permet arribar a la informació en el moment en que la necessites
i no tres mesos desprès de que ja hagi passat; llegeixes cròniques de proves
que han tingut lloc fa unes hores o uns pocs dies, quan el tema encara està
calent. En definitiva, amb aquest format, als del BO ja no ens cal un butlletí
de paper que ens arribi per correus.

Bé, no m'extenc més. És una opinió que ja expressaré de nou a la següent
reunió general de fcoc.

salutacions a tothom.

Annabel