Asunto:Re: [fcoc] Butlletí??????????
Fecha:Miercoles, 16 de Marzo, 2005  12:13:15 (+0100)
Autor:fcoc <fcoc @....info>
En respuesta a:Mensaje 1897 (escrito por Joan Fernandez B.)

Hola Joan,

Tens raó, del que portem d'any encara no ha sortit cap butlletí publicat.

Al gener hauria d'haver sortit, però amb tot el tema del trasllat de seu de la
Federació es va anar retardant i després tampoc no hi havia prou articles ni
col·laboracions, després van anar sorgint altres qüestions a resoldre de la
Federació i es va posposar per després dels Campionats d'Espanya (serà el
butlletí d'abril).

En quant a les altres preguntes que ens fas, els terminis es posen per tenir
una data per rebre els articles dels col·laboradors i tenir temps per
compaginar-los abans de la data prevista per què surti el butlletí. La intenció
de la FCOC és que surtin publicats a les dates previstes i si ho tens present
aquesta vegada ha estat la primera vegada des de que es va decidir fer 4
butlletins a l'any que el butlletí no ha sortit a la data que li tocava, i ha
estat per forces majors.

Demanem disculpes i esperem que no es torni a produir, però també esperem que
la gent s'impliqui una miqueta més i ens enviï tota mena de col·laboracions
(articles, fotos, opinions, dibuixos, etc. ...).

Salutacions,

Olga

Mensaje citado por: "Joan Fernandez B." <joan.ferbal@...>:

> Hola,
>
> Una pregunteta simple.
>
> El primer butlletí del 2005 ha sortit ja? Gener? Es que a mi no m'ha
> arribat i no se si es problema de Correus o què.
>
> Ara, si la resposta es negativa, pq es posen terminis d'entrega per
> articles del butlletí??
> No seria millor posar els terminis, i que surti quan toqui. Estigui ple
> de contingut o no. Pq si es retrasa per incloer-hi una notícia, sempre
> podríem estar ajornant la sortida d'aquest.
>
> Apa  bona nit!!!
> Joan

> [...]

            ______________________________________

                   ~ Más de 100.000 Casas ~
                  Encontrar casa en España es
                        Facilisimo.com
                   Obra nueva y segunda mano
              ->> http://elistas.net/mt/159  <<-

 * LIBROS: CAÑITAS Y CASAS EMBRUJADAS (Puja a 3.00 USD)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/875

 * Vacaciones Vitalicias en Tiempo Compartid... (Puja a 19500000.00 COP)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/876