Asunto:[fcoc] Agraïments als noct-urganitzadors
Fecha: 18 de Marzo, 2005  14:31:41 (+0100)
Autor:jfornagu <jfornagu @........es>

Bé,

simplement agrair a tots els organitzadors de nocturnes perquè la lliga s'hagi
consolidat, tant a nivell de participació, organització com d'esponsorització. En
especial, als que s'han preocupat de lligar-ho tot i organitzar-nes més d'una.
(Lluís, Mònica, Marc, i els que m'hagi deixat).
Només dir que els que som de fora ens agradaria que es descentralitzes més,
però, tant és. Aquest any tampoc m'he deixat cap fita nocturna sense pinçar,
encara que alguna sigui incorrecta.

Salut a tots i si voleu entrenar demà a les 11 o'clock a Can Barata, teniu fins
les 17h per apuntar-vos.

Jr Fornaguera

            ______________________________________

             ~ Domine el arte de Hablar en Público ~
              En menos de 90 minutos usted puede
              aprender las técnicas que usan los
              oradores profesionales. Garantizado
              ->> http://elistas.net/mt/160  <<-

 * Cartucho original hp 7115a + resma a4 $234 (234.00 ARS)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/869

 * Coleccion de 4500 libros (20.00 EUR)
   -->> http://www.egrupos.net/artid/870