Asunto:RE: [fcoc] Entrenaments dimecres vespre - on estan els juniors???
Fecha:Miercoles, 6 de Abril, 2005  09:55:43 (+0000)
Autor:Xavier Pascual Rossell <xavipascual79 @.......com>
En respuesta a:Mensaje 1937 (escrito por avalledor)

Si hi ha algú que te problemes per arribar a l'entrenament, jo m'ho fereixo
a fer de taxista. Puc tinc 4 places disponibles, entre les 18:50 a les 19h
podria recollir a l'estació de Gava i tonar-los a la mateixa.
Si algú està interesat que em reenvii el correu.

Xavi Pascual