Asunto:[fcoc] FW: 752--BOHIGAS Nestor--
Fecha:Lunes, 11 de Abril, 2005  13:28:59 (+0200)
Autor:Teresa Sabater <3a @..............org>

Hola a tots,

La Marathon des Sables ahir va donar el tret de sortida a la seva 20a.
edició. Com molts ja sabeu en Néstor torna a participar-hi fent equip amb en
Nil i en Fali. Si en voleu veure més informació, o enviar missatges als
corredors, aquesta és l'adreça a través de la qual es pot fer:
darbaroud.com
els dorsals son:  Néstor: 752, Nil:753, Fali: 754

Us adjunto el missatge rebut de la primera etapa (una mica censurat... , és
clar;-). Si algú no vol rebre cap més missatge, feu-m'ho saber.

Fins aviat
Teresa

----------
De: "dudesert@..." <dudesert@...>
Fecha: Mon, 11 Apr 2005 00:37:34 +0200
Para: "3a@..." <3a@...>
Asunto: 752--BOHIGAS Nestor--

sujet= Hola...

Ja en portem una. Ahir, el dia de les verificacions de material va ser
horrorós, tot el dia amb una tempesta da sorra de nassos. Ja portem més
sorra a sobre que a les dunes... La primera etapa ha sigut bastant més dura
que la de l'any passat, 29 km amb gairebé 10 de dunes. Ha fet molt bon dia
pero amb molta calor i sol. Ja estic més moreno que després d'un estiu a la
platja. Els hispanics son un grup molt divertit, i n'hi ha varis que corren
molt. Avui, en Pablo (Equip Intemperie) ha sigut el primer català i
espanyol. (40è amb 2:58) Bufff. Jo he anat xino xano (però encara soc del BO
eh..) i he fet 4:28.En Nil ha comencat depressa (3:58) i en Fali també
(3:25) De moment els peus es porten bé (encara mano jo), ja veurem demà, que
toquen 39 km amb força muntanya. Demà més. Adeu........
-----------------------------
 N'utilisez pas la fonction "REPONDRE", l'envoi de message se fait
uniquement par le Site Web Darbaroud.com !!! MERCI
 ATLANTIDE ORGANISATION INTERNATIONALE
 Don't use "REPLY TO", mails are only sent via the Darbaroud.com Website
!!!THANKS
 ATLANTIDE ORGANISATION INTERNATIONALE

               ~ Registro de Dominio .com/.net /.org ~
            por solo u$s 8.39 al año Descuento a Resellers
                     Transferencia - 1 Año Gratis
                 ->> http://elistas.net/z/a3.3416 <<-