Asunto:[fcoc] FW: 752-BOHIGAS Nestor-3
Fecha:Miercoles, 13 de Abril, 2005  10:22:41 (+0200)
Autor:Teresa Sabater <3a @..............org>

Si algú té un especial interès i és a casa aquest dissabte, a Informe
Semanal passaran un especial MDS.

Aqui teniu l'etapa 3

----------
De: "dudesert@..." <dudesert@...>
Fecha: Wed, 13 Apr 2005 00:44:45 +0200
Para: "3a@..." <3a@...>
Asunto: 752--BOHIGAS Nestor--

Hola,
Arf.... Acabo d'arribar de la tercera etapa i estic petat... El campament és
tan llarg, i per variar la nostra tenda sempre està a la part més llunyana,
que fa una mandra terrible venir caminant a la ciber tenda. Els 41 km d'avui
ha sigut com fer-los dins una sauna plena de sorra i pedres. No ha fet ni
gota de vent i hem estat 7 hores justes, junt amb el Nil. Ahir en Fali va
plegar per que les bambes li anaven justes i li feien molt mal els peus. Els
altres catalans han sortit tots, i ja veurem com van arribant. Avui he
descobert que les fotos que la NASA diuen que són de Mart... és mentida...
és el desert del Marroc, t'ho juro, es igualet, fins i tot hi ha marcianitos
corrent. De moment tinc els peus bastant acceptables. Fan un mal de collons
pero no hi tinc cap ampolla, al menys aquest matí al sortir. Ja veurem quan
em tregui les bambes. Ahir a la nit els ultims van acabar a les 21.00, el
Xinessos que han vingut per primera vegada. Ja veurem si tornen.... Bé, vaig
cap a la jaima que tinc ganes de treurem les sabates, que tinc els peus
rebullits. Dema toca l'etapa de 76 km, i no crec que acabi fins la matinada
de dema passat. Néstor.

I una altra versió d'uns companys:

sujet= Cronicas del Desierto (Etapa 3)

Hola a tod@s de nuevo !

esto es un INFIERNO !!!!! bueno, antes de empezar, dejadnos que os contemos
un par de detalles de la etapa de ayer.

Esta manyana nos hemos enterado que ayer corrimos a 44 grados centigrados
!!!! brutal ! ayer tambien, para compensar la etapa, nos montaron una
pequenya orquesta para amenizar la noche, tambien os tenemos que decir que
ayer un grupo de 18 coreanos llegaron pasado el tiempo limite con lo que se
hizo de noche y pusieron en marcha un laser que guiaba a los corredores
desde donde estaban hasta el campamento, en fin, todo un espectaculo.

Respecto a la etapa de hoy, han sido 41 km durisimos, con unos 8 km de dunas
altisimas y preciosas pero para venir de vacaciones a surfearlas, no para
correr sobre ellas !!!!

En fin, algunas bajas en el dia de hoy, pero nada anormal. Manyana no os
enviaremos email porque tenemos la etapa "non stop", 76 km y tenemos un
tiempo limite para hacerla de 36 horas, promete ser muy duro, pero para eso
hemos venido.

Victor y Albert.

-----------------------------
 N'utilisez pas la fonction "REPONDRE", l'envoi de message se fait
uniquement par le Site Web Darbaroud.com !!! MERCI
 ATLANTIDE ORGANISATION INTERNATIONALE
 Don't use "REPLY TO", mails are only sent via the Darbaroud.com Website
!!!THANKS
 ATLANTIDE ORGANISATION INTERNATIONALE

                ~ Boletines Electrónicos de Negocios ~
 Suscríbase gratuitamente y reciba 6 reportes y un curso de inmediato.
                   E-commerce, Marketing, Negocios.
                 ->> http://elistas.net/z/94.3416 <<-