Asunto:[fcoc] FW: 752-BOHIGAS Nestor-4
Fecha:Viernes, 15 de Abril, 2005  11:10:13 (+0200)
Autor:Teresa Sabater <3a @..............org>

la quarta,
----------
De: "dudesert@..." <dudesert@...>
Fecha: Thu, 14 Apr 2005 23:53:56 +0200
Para: "3a@..." <3a@...>
Asunto: 752--BOHIGAS Nestor--

Ja hem passat l'etapa més llarga.... Van ser 76 km inacabables amb molta
calor, tormenta de sorra inclosa a les dunes, per˛ molt entretinguts. Per
comenšar vam pujar un cim de prop de 900m d'alšada que ja et posava a to pel
de després. Tothom va comenšar poc a poc reservant forces per˛ cap el km 20
tots ja anaven com bojos. Jo vaig apretar una mica fins que al km 44 vaig
pillar un "pajaron" que me'l va passar en Fidel amb un troš de llom. A
partir d'aqui, i ja sense tanta calor tot va anar millor fins que es va fer
fosc, ja que amb el frontal la gent afluixa per que no veuen les pedres,
per˛ amb l'experiŔncia de les nocturnes les vaig esquivar totes. Vaig acabar
corrent!!, i molt content amb 14:05. L'únic problema va ser que em vaig
asseure a la meta a esperar en Fidel i quan va arribar no podia aixecarme.
Tinc els peus a caldo, i per més mala llet, aquest matí li he donat una
patada anant descalš al genoll d'en Nil i me arrancat una ungla. Seguramet
deveu haber sentit el crit desde Barcelona.... "Buenu", així no hauré d'anar
a la infermeria a que m'ho fagin ells...Tots els catalans estan fent molt
bon paper, llÓstima que ahir el Pablo es va fer mal al genoll i va haber
d'acabar caminant. La Teresa va molt bé i estÓ la setena noia, i en Fidel
com sempre, caminant més depressa que la majoria dels que corren... Ahir va
fer 14.15 i el Nil 16.01. He rebut molts emilius d'Ónim, grÓcies a tots.
DemÓ toca la marató, 42 km per˛ ja són de baixada........ . Nestor

-----------------------------
 N'utilisez pas la fonction "REPONDRE", l'envoi de message se fait
uniquement par le Site Web Darbaroud.com !!! MERCI
 ATLANTIDE ORGANISATION INTERNATIONALE
 Don't use "REPLY TO", mails are only sent via the Darbaroud.com Website
!!!THANKS
 ATLANTIDE ORGANISATION INTERNATIONALE

                    ~ Reseller Hosting desde 1Gb ~
     Planes Reseller desde 1Gb a u$s19.- Transferencia Ilimitada
                     Todo Incluido - Soporte 7x24
                 ->> http://elistas.net/z/9e.3416 <<-