Asunto:[fcoc] FW: 752-BOHIGAS Nestor-5
Fecha:Lunes, 18 de Abril, 2005  10:51:40 (+0200)
Autor:Teresa Sabater <3a @..............org>

la 5ena,
i per la resta, ja ens explicarÓ en directe...

Teresa

----------
De: "dudesert@..." <dudesert@...>
Fecha: Fri, 15 Apr 2005 23:50:18 +0200
Para: "3a@..." <3a@...>
Asunto: 752--BOHIGAS Nestor--

sujet= Holaaaaaaaaa

Em fa molta ilu rebre tots el mails. Oeee Oeee Oeee...Ja s'acabat l'etapa de
42 KM. Buffffff. L'unic que no em fa mal és la neurona d'escriure mails, per
que la resta estÓ tullit. Ha sigut molt llarga, si ja sé que només eren 42
Km, per˛ m'han semblat molts més. El dia de descans d'ahir va ser una
tempesta de sorra continua. Se'ns va desmontar la jaima tres vegades i no
ens vam poder curar les ampolles fins la nit. O sigui que descans relatiu.
Avui tothom ha corregut molt, es noten les ganes d'acabar. Jo amb anar amb
el Xavi i amb el Nil he fet prou. Total 8.50. Els ultims set quilometres han
sigut els pitjors, es veia l'arribada per˛ no sabies si era un miratge, i
s'anava allunyant. Per més que corriem no ens hi acostavem. Era com un
malson per˛ desperts. Fins que al final, com sempre, acabem arribant. Be,
demÓ ja només queden 20 km per˛ estic cagat, perque els peus fan molt de
mal.  Ja estic somniant amb la dutxa de l'hotel, per que els ultims dos dies
no m'he posat crema solar. No ha fet falta. La suor i la pols son un
protector excelent......... ;-)
-----------------------------
 N'utilisez pas la fonction "REPONDRE", l'envoi de message se fait
uniquement par le Site Web Darbaroud.com !!! MERCI
 ATLANTIDE ORGANISATION INTERNATIONALE
 Don't use "REPLY TO", mails are only sent via the Darbaroud.com Website
!!!THANKS
 ATLANTIDE ORGANISATION INTERNATIONALE

               ~ Registro de Dominio .com/.net /.org ~
            por solo u$s 8.39 al año Descuento a Resellers
                     Transferencia - 1 Año Gratis
                 ->> http://elistas.net/z/a3.3416 <<-