Asunto:RV: [fcoc] Classificació nocturnes
Fecha:Martes, 12 de Febrero, 2002  22:56:34 (+0100)
Autor:Eduard Garcia <eduard.garcia69 @......es>

Hola Manel, soc Eduard Garcia, i m'haig d'encarregar d'actualitzar la classificació de la lliga nocturna.
Per fer-ho, necessito saber quin és el barem de puntuacions coresponent a la classificació de cada persona. Ho he demanat a vàries persones i encara no m'han contestat, així que seguirem esperant. Si algú em pot passar aquesta informació que ho faci JA, i amb una mica de sort demà al Parc del Guinardó la tenim actualitzada -sincerament, ho veig xungo-.
Apa, fins demà a la cursa.
Dudu