Asunto:[fcoc] Guarros orientadors
Fecha:Lunes, 11 de Julio, 2005  10:43:27 (+0000)
Autor:Xavier Pascual Rossell <xavipascual79 @.......com>

Aquest cap de setmana passat vaig anar a entrenar per la muntanya. La meva
sorpresa va ser, que a mida que m'endinsava en el bosc veia una tires de
plàstic penjades i a vegades unes cartulines penjades amb un número. Vaig
mirar el mapa i la meva sorpresa era que coincidia en un lloc on i havia
agut una cur sa d'orientació.

Jo, quan vaig per la muntanya, m'agrada que estigui neta i no anar
trepitjant escombreries. Per aixó demano que quan organitzem una competició
el lloc el tenim que deixar igual o millor del que estava.

Xavier Pascual