Asunto:RE: [fcoc] Classificació Copa
Fecha:Martes, 12 de Julio, 2005  07:12:34 (+0000)
Autor:Núria Zapater <nzapi @.......com>
En respuesta a:Mensaje 2114 (escrito por Toni Serrallonga)

Hola a tothom,

Escric a la llista perquè jo sóc una de les tantes persones que vam anar a
córrer a Torroella diumenge 26 de juny i ens va tocar córrer el circuit C3
(H40/21B-D35/21/20) que tenia dues fites intercanviades. Jo vaig sortir a
les 10 en punt i quan vaig arribar a la fita no vaig trobar-me ningú. Poc a
poc ens vam anar trobant gent que buscàvem el mateix, i una hora després de
buscar-la, una quadrilla d’unes 8 o 9 persones vam comprovar que hi havia un
error i vam continuar la cursa. Jo pensava que si hi havia un error en un
circuit i una queixa per escrit era suficient perquè afectés a totes les
categories del circuit. Però en l’entrega de premis vaig veure que la meva
categoria (D21) era l’única que no havia estat anul·lada. El mateix
controlador d’aquella cursa em va dir que ell pensava el mateix (que un
circuit erroni anul·lava totes les categories), i em va suggerir que
presentés la reclamació. La vaig presentar per mail, i ara, dues setmanes
després veig en les classificacions que no s’ha tingut en compte i que ningú
m’ha donat una explicació de perquè no s’ha anul·lat la categoria D21 si
s’ha presentat una reclamació i hi havia un error en el circuit.

Crec que aquella cursa no hauria de puntuar per la categoria de D21 de la
mateixa forma que no ha puntuat per cap de les altres categories, i
m’agradaria que es pogués solucionar.

Fins aviat,

Núria