Asunto:RE: [fcoc] Classificació Copa
Fecha:Martes, 12 de Julio, 2005  10:09:07 (+0200)
Autor:Termens Perarnau, Assumpció <asun @...es>

Bon dia Núria,

com a membre del jurat tècnic d'aquella cursa, t'haig de dir que, en aquell
moment, es va procedir segons el reglament vigent.

D'altra banda, la queixa posterior al lliurament de trofeus via correu
electrònic, a qui la vas adreçar?
Suposo que al comitè de competició, oi?

Segons el reglament de competició (accessible a la pàgina web de la FCOC,
apartat documents) tens 24 hores per adreçar-te per escrit al comitè després
d'una cursa si no estàs conforme fins i tot amb les decisions que prengui el
jurat tècnic.

M'estranya que si s'ha enviat la queixa per escrit al comitè aquest no hagi dit
res.

Assumpció.