Asunto:[fcoc] PROCEDIMENTS DE RECLAMACIÓ.
Fecha:Martes, 12 de Julio, 2005  16:20:17 (+0200)
Autor:Josep Mayolas Casas <josepmayolas @.......com>

Hola a tots,

Sobre lers queixes per la  no annulació de la categoria D21 a Torroella;
El comité de competició no ha intervingut fins ara perquè si bé tenia
coneixement dels fets, no tenia cap queixa per escrit adreçada a aquest
organisme.
La queixa que es va elevar davant el jurat tècnic va ser resolta de manera
clara i concisa assenyalant que ni per procediment ni pel moment en que es
feia la reclamació aquesta no tenia validesa respecte als resultats de la
prova.
La resposta em sembla prou aclaridora i suficient. Tot i això, si algún
corredor no hi està d'acord pot continuar protestant per escrit al comité de
competició respecte els resultats de  Copa.

Per això hi ha un Comité que intenta resoldre amb fluidesa les queixes i
preguntes que li arriben i hi ha un reglament de competició i un de Copa
catalana penjats a la pàgina web de la FCOC i que cal que coneguin tots els
corredors. Especialment si efectuen alguna queixa, perquè el seu
desconeixement no pot ser usat com a eximent.
Per altre banda que unes fites, mal colocades, intercanvides, etc, annulin
una categoria i no d'altres que també les utilitzaven no es un fet estrany
ni il.lògic.
La prova de Llers del 2004 tenia dues fites mal colocades que afectaven a
diverses categories, es varen annular les curses de HE i DE i no així les de
H35 i H21 que tenien les mateixes fites.
Si no hi ha reclamació, potser que els corredors no tinguin interés a
annular el circuit perquè es consideren tots perjudicats per igual. Per tant
davant la no demanada el jurat tècnic va fer molt bé de no especular i
eliminar circuits on no havia protestat ningú. I no és eximent no conèixer
el reglament, per tant si es vol continuar protestant potser el millor és
adreçar una nota al comité de compe i no a la llista de correu de la FCOC.

PEP MAYOLAS (Vocal del comité de competició).