Asunto:RE: [fcoc] Classificació Copa
Fecha:Martes, 12 de Julio, 2005  14:58:31 (+0000)
Autor:Núria Zapater <nzapi @.......com>

Hola,

Quan va acabar el lliurament de premis vaig anar a parlar amb el Marc
Ràfols, que era el controlador de la cursa, i li vaig preguntar que havia de
fer per anular la categoria D21. Em va dir que li passes per escrit la
queixa amb el meu número de federada i li vaig demanar el correu electrònic.
Li vaig enviar per mail, i 3 dies després vaig tornar-lo a escriure per
saber com estava el tema i si calia fer res més. Em va contestar que
n'estaven parlant i que ja em diria alguna cosa. No em va dir que passes la
queixa al comité, i vaig suposar que ja ho havia fet ell. Evidentment la
meva desconeixença va fer que no enviés la queixa directament al Comité,
però el que és cert és que ho vaig preguntar i vaig fer exactament el que el
controlador de la cursa em va dir.

Núria