Asunto:[fcoc] RE: Reglaments AECO
Fecha:Jueves, 28 de Febrero, 2002  11:22:54 (+0100)
Autor:Ignasi Esquerra <ignasi.esquerra @...es>

M'afegeixo a la polèmica...  A mi tampoc em funciona!

En primer lloc, perquè la pàgina fa servir applets java i no tots els navegadors

són capaços d'entendre'ls. Per exemple, es veuen amb Netscape i (suposo que)
IExplorer, però no amb Opera.

En segon lloc, perquè els noms dels fitxers tenen espais en blanc i lletres amb
accents (...CIÓN) i cuquets (...AÑA), i depenent de la configuració del sistema
operatiu no ho interpreta bé. Per exemple, a mi em va a buscar un fitxer que es
diu "NORMAS%20CPTO%ESPA€A2002.PDF".

Per solucionar el tema proposo que:

opció A)
Assumpció,  per què no el reenvies com fitxer adjunt a la llista?  (si és que no
és
gaire gran)

opció B)
El reenvies només a qui estigui interessat.

opció C)
L'envies al webmaster del COC o de la FCOC i es penja el document de les
webs respectives.

Salut i euros, que les pessetes ja són punyetes.

:-I

                  ~ Visita nuestro patrocinador ~
                 ...3 LIBROS POR SOLO 2 EUROS!!