Asunto:Re: [fcoc] Merces a Marek per la Turro-O
Fecha:Martes, 10 de Enero, 2006  15:15:14 (+0100)
Autor:Marek Petrivalsky <petrivalsky @.............cz>
En respuesta a:Mensaje 2346 (escrito por avalledor)

Hola a tothom,

Les merces sobre tot per en Lluis Ollora, per que aunque sent la meva idea
de organitzar la nocturna, sense seva ajuda i dedicacio del seu temps,
ordinador, cotxe, diseny de tracats, impressio dels mapes, etc. la nocturna
no hauguess sigut una realitat. I tambe gracies a Carles Llado per
proveir-nos amb fites i el arxiu del mapa (be, milor dit el planol) de la
zona de Valldoreix, que vaig preparar rapidament fa 2 any pel un PIPI del
COC i que vaig perdre no se on.
I per part meva, les gracies per la infinita paciencia de la meva dona
Cecilia.
Abracades i fins la propera,
Marek