Asunto:[fcoc] Parets doble rodona
Fecha:Lunes, 16 de Enero, 2006  15:00:23 (GMT)
Autor:avalledor <avalledor @....Edu>

Hola, tinc una pregunta adreçada principalment als Aguilera x Aguilera. Es
referent a la pregunta 7 de l'O-night test de dijous passat. La pregunta deia
si es podia creuar una paret de pedra de dos boles, i la resposta correcta,
segons els organitzadors, es: Potser/Maybe.

Ja que aquestes coses va be que tots ho tinguem clar, m'agradaria q ens
expliquessiu el perquè del "Potser". Jo M'he mirat la reglamentacio de la IOF,
tant de simbologia en mapes convencionals com de sprint, pero no em queda clar
quan es podria creuar. Em sembla entendre que en una cursa sprint MAI i el fet
de creuar un element marcat com impassable suposa desqualificacio. Pero i en
una cursa no sprint? El mateix passa amb una tanca de doble marca?

Si us plau, si algu te clar aquesta reglamentacio, que ens ho faci saber a la
resta pq fa falta saber-ho,especialment lo de les tanques.

I continuant amb els comentaris: ara la del talus gruixut. Precisament mirant-
me les especificacions IOF, avui he apres que quan un talus es molt alt i
perillos hauria de dibuixar-se amb simbol de tallat impassable, no amb simbol
de talus (marro).

Apa, deixo l'altra questio a debat i a veure que en treiem.

Annabel