Asunto:[fcoc] Entrevista a Hanne Staff
Fecha:Lunes, 11 de Marzo, 2002  17:39:17 (-0800)
Autor:Annabel Valledor <avalledor @....edu>

Us envio una url d'una traduccio en angles d'una entrevista que Johan
Ivarsson va fer a Hanne Staff, a veure si us dona inspiracio per als
campionats d'Espanya. A mi en particular, m'agrada la conclussio final del
Johan.

http://www.geocities.com/okansas.geo/hstaff.html

Molta sort a tots i a veure si Catalunya torna a emportar-se tots els
relleus a casa.

Annabel