Asunto:[fcoc] Mapes campionat de Franša
Fecha:Lunes, 3 de Septiembre, 2001  16:12:16 (+0200)
Autor:TINTAGEL <TINTAGEL @........es>

Hola a tothom, per˛ principalment a Ramon / Roger Casal i Néstor Bohigas

estic interessat a recuperar els mapes de les curses de dissabte i
diumenge del Campionat de Franša, ja que com que vaig haver de marxar
abans no els tinc:

dissabte: circuit C Homes Sénior Longue
diumenge: primer relleu de l'equip 311 (negre)

Qui estigui en possessió dels mapes, si us plau que els porti el dia 8
de setembre (dissabte) a MoiÓ, i que em respongui aquest missatge per
saber jo a qui haig de perseguir.

GrÓcies,

Roger Vives - ALIGOTS

Consigue tu e-mail gratuito TERRA.ES