Asunto:[fcoc] Subvenció als joves
Fecha:Jueves, 23 de Marzo, 2006  09:06:58 (+0100)
Autor:lluis.ollora <lluis.ollora @............es>

Hola a tots,

Portem 2 anys intentant trobar una solució perquè la orientació catalana a través dels joves pogui creixer. El nombre de federats en aquest moments ha augmentat considerablament, però no el suficient per dir que hem donat un pas endavant.

S'han invertit moltes hores i calers per aconseguir això que ara tenim, uns 24 joves en ganes de fer orientació, fa uns anys només eren entre 6 i 8 (2002).

Una de les estràtegies que vaig pensar perquè això tingués éxit, era fer un grup de jovent el qual també colaborés de manera activa per arrosegar a més gent jove, a través de muntar viatges a fora, sorteig d'una panera, venda de loteria, muntatge de curses en dies asenyalats com potser el dia de l'orientador, venda de mantegades. Però que m'he trobat que això no interessa a la majoria de la gent, no hi ha implicació per part de tots, i si això només ha de tirar del carro unes quantes persones, arriba un moment que cansa i et crema.

Per aquestes rao! ns i per problemes personals, jo plego d'aquesta activitat. Si hi ha algú interesat per tirar del carro, jo li puc donar tota la informació dels contactes que tinc, i les idees que tenia per realitzar ja mirant la temporada següent.

Ara en aquest moments obtaré per seguir una altre estràtegia a través del esport escolar al meu municipi, ja que tinc un projecte fet a les escoles per fer més conegut aquest esport.

Us saluda a tots els orientadors, Lluís Ollora.