Asunto:[fcoc] Marathon des Sables
Fecha:Lunes, 10 de Abril, 2006  15:22:51 (+0200)
Autor:Néstor Bohigas <nestor @..............org>

Hola a tots,

Tot i que aquest correu surt de l’adreça d’en Néstor, soc  la Teresa (que tinc algun “problemillu” amb el meu correu).

Només és per fer-vos saber que en Néstor torna a ser corrent a la Marathon des Sables. Aquest any fa equip amb en Nil i en Conrad Blanch. Si algu vol fer-ne el seguiment l’adreça és:

www.darbaroud.com  i si algu el vol escriure ho pot fer des de “ecrire aux concurrents”. El seu numero de dorsal es el 387.

Com cada any ens ha promes enviar alguna crònica, ja les reenviaré. Si algu no les vols rebre, feu-m’ho saber.

I tots aquells que aneu al Campionat d’Espanya FEU-HO i PASSEU-VOS MOOOOOOOOOOOOOLT BÉ

Fins aviat

Una abraçada

Teresa Sabater