Asunto:[fcoc] Everest ben orientat
Fecha:Jueves, 18 de Mayo, 2006  14:48:56 (+0100)
Autor:fsantoyo <fsantoyo @....net>

Hola de nou !!!!

L'actualitat blaugrana eclipsa èxits no menys importants... de
fet aquest és encara més meritori pels que saben de la
dificultat de l'alpinisme. I si a més és d'un dels nostres ...
orientadors, l'alegria és total.

L'Arnau ( Juliano pels amics-o) i els seus companys han
aconseguit sens dubte la Champions de qualsevol alpinista,
assolir el sostre del món. Gràcies Xavier per fer-nos arribar
aquest exitàs.

L'orientació catalana també té un raconet en el cim de
l'Everest. Felicitats Arnau !!!!!!!!!!!!!!!!!

A continuar els éxits, estem en ratxa !!!!

Ferran Santoyo Medina