Asunto:[fcoc] Del amic Omar
Fecha:Sabado, 9 de Marzo, 2002  13:00:34 (+0100)
Autor:Omar Alvado <omarcuerpazo @.....es>

Hola, amics!!!

Us envio un missatget per a recordar-li un parell de cosetes a dos persones meravelloses:

La primera d'elles, la Mercé Miquel, eixa dona de la qual si tinguerem que escriure les seves virtuts necesitariem talar el Pirineu per a fer paper i que el Llac de Banyoles es fes tinta, i que m'es tan necessaria com l'aigua que bec o l'aire q respire...si us plau, Plaerdemavida, dus-me la turmellera al MK, i deixa'm que te la pague en espècies, si us plau....

L'altre, el Farran, un autentic Idól que fa aixecar als sucs de la taula per anar a saludarlo (Absolutament cert!) , si us plau, recorda si pots de dur-me alló que et vaig demanar per al Kronlund, que ja tinc ganetes!!!

Ciao, genterola, que us vagi be la prova aquesta dels Oros!!!

Omar Cuerpazo

Do You Yahoo!?
Yahoo! Messenger!