Asunto:[fcoc] NOOOOO Re: [fcoc] virus
Fecha:Martes, 26 de Marzo, 2002  20:48:55 (+0100)
Autor:e <lods @.....net>
En respuesta a:Mensaje 275 (escrito por Montserrat Cervera Serrano)

A les 19:30 26/03/02 +0100, Montserrat Cervera Serrano m'has escrit,

>M'ha arribat aquest e-mail, he anat a comprovar si tenia el virus i
>efectivament.....

Em sap greu dir-t'ho però aquest "virus" és una presa de pel. El fitxer
SULFNBK.EXE és un fitxer del Windows i per tant ara hauras esborrat un
trocet del windows.
Si vols més informació
http://www.symantec.com/avcenter/venc/data/sulfnbk.exe.warning.html

Per qualsevol altra vegada que rebis alguna cosa similar és aconsellable
que vagis a qualsevol buscador i miris que hi trobes.

* e *

Visita nuestro patrocinador: