Asunto:Re: [fcoc] noticia
Fecha:Martes, 26 de Marzo, 2002  20:32:36 (+0000)
Autor:Joan Ramon Fornaguera Marin <jfmarin6 @.......com>

Benvolgut Xus, tots els companys del BO i orientadors catalans!

Quan he obert el correu, millor no l'hagués obert mai!

A la família i a tots vosaltres m'agradaria fer arribar el meu més sincer
condol.

JOAN R. FORNAGUERA MARIN

Descargue GRATUITAMENTE MSN Explorer en http://explorer.yupimsn.com/intl.asp

Visita nuestro patrocinador: