Asunto:[fcoc] Voleu Refrescar-vos una mica??
Fecha:Miercoles, 31 de Mayo, 2006  22:21:15 (+0200)
Autor:Xavi <xguiu @.....es>

Companys orientadors i orientadores!!!

Estic seguint via mail la intensa activitat orientadora que esteu soportant i per això cerc que un mereixeu una bona refrecadeta!!!! Us envio una foto per veure si us arriba la humitat i la frecor de les aigües del pirineu!!! Ara ja està menys fresqueta i ve de gust ficar-s'hi!!!

Us desitjo molta sort en les properes curses i ja sabeu que si voleu fer una escapadeta a fer algun barranquet a Guara, aqui estic pringant com un campió!

Una abraçada a tots i fins aviat!!!

Xavi Guiu.

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com

[Adjunto no mostrado: _28.JPG (image/pjpeg) ]