Asunto:[fcoc] Presentació i inauguració Circuit FIX al Tagamanent
Fecha:Lunes, 31 de Julio, 2006  08:33:57 (+0200)
Autor:oserrallonga <oserrallonga @.....es>

Benvolguts Orientadors.

El proper setembre, al cim del Tagamanent tindrem el tercer circuit fix de Catalunya. (Si no vaig errat i no fallen els comptes).

El dia 8 de setembre en motiu de la festa major del Tagamanent es farÓ la posta de llarg del circuit. Petita presentació en societat (dins la sala d’actes de l’ajuntament del Tagamanent) cap a les 9 h del vespre. Després, pels que ja no puguin esperar més, s’organitzarÓ una cursa nocturna dalt del Tagamanent. Cap a les 10h 30 minuts. Cal que els organitzadors tinguem temps de presentar el circuit a baix a l’Ajuntament i pujar per organitzar la cursa.

Bé ja anirem informant, per˛ Tots aquells que no vagin a Sevilla i vulguin inaugurar un nou circuit fix, ens veiem el 8 de setembre al parquing del Bellver dalt del turó del Tagamanent.

Atentament

Oriol Serrallonga

P.D. Voldria agrair a les persones que m’han ajudat en aquest projecte, comenšant pel Pep de Vic, el Toni d’Esplugues i el Nestor de Masnou.