Asunto:[fcoc] Repetició de missatges
Fecha:Miercoles, 30 de Agosto, 2006  11:21:45 (+0200)
Autor:Carme Cristòfol <ccristofol @.......org>

Hola amics,
després de donar-me de baixa de la llista Fcoc, vaig deixar de tenir els problemes de repetició de missatges, però una vegada he tornat a donar-me d’alta, aquests problemes han tornat amb més virulència. Per exemple, el correu "Cursa del Garraf" potser m’ha baixat quinze vegades!, i així molts d’altres. Això sí, només els de la llista Fcoc.
L’altre vegada que ho vaig preguntar, van contestar al meu correu particular, ven bé 10 o 15 persones amb el mateix problema. Suggereixo que si encara us passa el mateix, ho fem saber a la mateixa llista, i així qui sigui el responsable del bon funcionament de la llista, se’n adonarà del problema.
Moltes gràcies per atendre’m i a veure si tenim sort!

carme