Asunto:Re: [fcoc] Repetició de missatges
Fecha:Miercoles, 30 de Agosto, 2006  13:24:31 (+0200)
Autor:Carlos Casado MartÝnez <ccasado @.....com>
En respuesta a:Mensaje 2776 (escrito por Carme Crist˛fol)

Hola a tothom,

Si us plau, els que tingueu el mateix problema que la Carme, envieu-me un missatge a mi. No l'envieu a la llista que la resta de membres de la llista no tenen la culpa de res.

Tot i aix˛, us recordo que la llista estÓ allotjada a un servidor gratu´t que ens dóna forša bon servei per˛ sobre el qual ningú de la Federació té cap "poder". A més també estÓ al mateix servidor la llista de correu de l'orientació espanyola així que, en teoria, si els missatges es repeteixen en una s'haurien de repetir amb l'altra.

Una cosa més, si us plau, quan tingueu cap problema, abans de res pregunteu qui és el responsable i mireu de parlar directament amb ell :)

Carlos

On 8/30/06, Carme Crist˛fol <ccristofol@clubcoc.org> wrote:
Hola amics,
després de donar-me de baixa de la llista Fcoc, vaig deixar de tenir els problemes de repetició de missatges, per˛ una vegada he tornat a donar-me d'alta, aquests problemes han tornat amb més virulŔncia. Per exemple, el correu "Cursa del Garraf" potser m'ha baixat quinze vegades!, i així molts d'altres. Aix˛ sí, només els de la llista Fcoc.
L'altre vegada que ho vaig preguntar, van contestar al meu correu particular, ven bé 10 o 15 persones amb el mateix problema. Suggereixo que si encara us passa el mateix, ho fem saber a la mateixa llista, i així qui sigui el responsable del bon funcionament de la llista, se'n adonarÓ del problema.
Moltes grÓcies per atendre'm i a veure si tenim sort!

carme