Asunto:[fcoc] Felicitacions a la UEVic
Fecha:Domingo, 3 de Septiembre, 2006  16:56:13 (+0200)
Autor:Eduard Garcia <duducorre @.....es>

tot i que la fita 22 era “dalt” de l’arbre...

tot i que es va fer fosc molt d’hora...

tot i que vam quedar 4rts tot i ser els millors...

tot i que l’àrbitre estava comprat i no ens van bonificar...

tot i que la samarreta de premi és talla XXXL i em serveix de camisón...

tot i que una mica més i em deixeu sense botifarra...

tot i que ballar rock’n’roll no se’m dóna gaire bé...

tot i que no vaig lligar...

tot i que el ball es va acabar massa d’hora...

tot i que vaig arribar a casa rebentat...

volia donar les gràcies al club UEVic per la magnífica cursa nocturna que van muntar ahir, emmarcada dins de la Festa Major de Folgueroles, i la posterior botifarradeta popular i ballaruca. Això és un exemple a seguir!!! Visca la Festa Major!!!

Cigronet Petit