Asunto:RE: [fcoc] Senyera o estelada?
Fecha:Martes, 2 de Abril, 2002  10:59:12 (+0200)
Autor:Termens, Assumpció <asun @...es>

Edu: si hagues vingut a Granada, haguessim estat dos els que ens hauriem
negat a sortir a la foto. Em vaig prometre a mi mateixa -despres de la foto
dels campionats de França- que no hi sortiria en cap mes, si no era amb la
bandera oficial.

Les meves preferencies personals (i les politiques crec que ho son) les
deixo com això: personals. Potser em representen a titol personal, pero no
com a membre de la selecció.

No aniria gens malament que es dones una ullada a la pagina de la
Generalitat de Catalunya (http://www.gencat.es/catalunya/index.htm).

Cal recordar que la bandera de Catalunya esta oficialitzada en l'Estatut de
Catalunya de l'any 1979 on es diu:
"Article 4. La bandera de Catalunya és la tradicional de quatre barres
vermelles en fons groc."

Assumpció Térmens