Asunto:[fcoc] Si
Fecha:Martes, 2 de Abril, 2002  17:10:27 (+0200)
Autor:Codosal, Rut /BDF BCN <CODOSALR @....................com>

Hola a tothom, que tal?

Dudu: Esport i política? Si, és clar, sempre ha estat així: i encara
gràcies!

L'origen de l'orientació a Catalunya té un origen essencialment polític i
nacionalista, independentista, si tu vols:
No  saps la història de la FCOC??
No m'ho puc creure! Si en Carles I l'ha explicat mil vegades!!!   :-D
FCOC en clau vol dir "Fer Comité Olimpic Català" i és que hi havia un grup
de gent que pretenien desfer aquella situació ridícula quan es deia:
"Catalunya és l'única nació capaç d'organitzar uns Jocs Olimpics sense poder
participar-hi com a tal".

Calia que tinguessim Federacions esportives que a Espanya no hi fossin, així
que van crear la FCOC i van començar a desenvolupar l'esport. Genial no?

Ara que ja han passat els anys i l'esport s'ha consolidat, podem parlar de
si a partir d'ara es vol desvincular l'Orientació Catalana d'aquesta vessant
nacionalista amb la que va nèixer.
Si, amb el debat constructiu que has obert,  però que consti que fins ara ha
sigut així, afortunadament.

Una altra cosa a tenir en compte: Qui fa les coses?? Qui fa les fotos? Qui
col·labora amb aportacions al botlletí??
Jo no.
Segurament, si jo em preocupés de fer fotos i escrits el botlletí també
reflexaria les meves idees, però no ho faig.
El que no puc pretendre és que els altres facin la feina pensant en el que a
mi m'agradaria que sortís o no sortís publicat.
La FCOC som tots, però (per a que enganyar-nos) uns s'ho curren més que uns
altres.

Apa, una abraçada.

Rut

This electronic transmission is strictly confidential and intended
solely for the addressee.  It may contain information which is covered
by legal, professional or other privilege.  If you are not the intended
addressee, you must not disclose, copy or take any action in reliance
of this transmission.  If you have received this transmission in error,
please notify us and delete the received data as soon as possible.

                 ~ Visita nuestro patrocinador ~