Asunto:[fcoc] Resposta article esport i política
Fecha:Martes, 2 de Abril, 2002  17:23:31 (+0200)
Autor:Lluís Trunas <ltrunas @......net>

Hola amics en l'orientació,

En relació a l'escrit, sobre política i esport, rebut a la llista. Vull pronunciar-me al respecte recolçant aquest tres raonaments rebuts per part de l'Edu, el Carlos i l'Assumpció.

Edu García
"..hem sembla molt bé que la gent reivindiqui les seves idees, però de manera individual, no vinculant la FCOC, que és de tots, amb unes idees polítiques concretes".

Carlos Casado
La Federació som Tots i, ens agradi o no, l'estelada no ens representa a tots (ni tan sols representa al nostre Pais). La Senyera si.

Assumpció Termens
"Les meves preferencies personals (i les politiques crec que ho son) les deixo com això: personals. Potser em representen a titol personal, pero no
com a membre de la selecció".

Salutacions cordials per a tothom
Lluís Trunas