Asunto:RE: [fcoc] Si
Fecha:Martes, 2 de Abril, 2002  19:05:27 (+0200)
Autor:Carlos Casado Martínez <ccasado @...es>

Hola de nou :-(

> Una altra cosa a tenir en compte: Qui fa les coses?? Qui fa les fotos? Qui
> col·labora amb aportacions al botlletí??
> Jo no.
> Segurament, si jo em preocupés de fer fotos i escrits el botlletí també
> reflexaria les meves idees, però no ho faig.

Doncs potser soc una mica raro però mai he exposat les meves idees
polítiques ni a les meves col·laboracions al butlletí ni a les meves
aportacions a la feina de la Federació. Perquè crec que no és el lloc
adequat. Ni per les meves ni per les de ningú...

> El que no puc pretendre és que els altres facin la feina pensant
> en el que a mi m'agradaria que sortís o no sortís publicat.

Ostres tu! Encara més raro :-) Sí, jo faig moltes coses pensant en els
demés. Fins i tot aquest missatge l'escric en català perquè estic segur de
que a tu t'agradarà més llegir-lo amb aquest idioma, fins i tot a pesar de
les faltes d'ortografia. I segur que també t'agrada que la pàgina web de la
Federació estigui en català, oi?
La civilització és això, renunciar tots una mica per al bé comú :-)

> La FCOC som tots, però (per a que enganyar-nos) uns s'ho curren
> més que uns altres.

Però això no ens dòna permís per fer de la Federació cap bandera política.
Ni per a utilitzar la imatge de la Selecció Catalana per promocionar unes
idees polítiques que no són de l'agrat de ni de tots els seleccionats, ni de
tots els Federats, ni de tots el catalans.

> Apa, una abraçada.

Igualment, i ben grossa :-)

Carlos

Visita nuestro patrocinador: