Asunto:[fcoc] Resposta a la Rut
Fecha:Martes, 2 de Abril, 2002  23:46:49 (+0200)
Autor:Eduard Garcia <duducorre @.....es>

Hola maca!
No vull ignorar com i perquè es va fundar la FCOC, i quins van ser els seus
inicis, però ja fa molt, però molt de temps, que el rumb de la FCOC va
canviar de direcció. En aquest sentit, jo crec que ja fa molt de temps que
la Orientació Catalana es va desvincular d'aquesta vessant nacionalista o
independentista amb la que va començar. O és que quan algú nou prova per
primera vegada aquest esport a Catalunya o es federa per primer cop li
pregunten si és afí a aquestes idees? És ridícul! Vaja, que amb el temps les
coses canvien.
Dius que "afortunadament" fins ara ha estat així (el vincle amb el
nacionalisme de l'orientació catalana).Potser per a molts federats aquesta
situació no és tan "afortunada". I aquí és on vull incidir jo: la Federació
som tots.
Respecte a colaborar amb el butlletí o no, jo ho acostumo a fer un cop per
número i mai hi he mesclat la política! No té res a veure una cosa amb
l'altra. I encara que unes poques persones es mengin gran part de la feina,
cal seguir unes mínimes normes!
Això no vol dir que una persona no pugui donar unes opinions en un article
al butlletí (només faltaria, per alguna cosa hi ha llibertat d'expressió!),
el que no pot ser és que la imatge de la Federació es vegi indissolublement
barrejada amb unes idees polítiques concretes, (si abans no ens hem posat
d'acord per a què sigui així), i això és el que està passant en els darrers
números.
doncs apa, això és el que volia dir!

Dudu

                 ~ Visita nuestro patrocinador ~