Asunto:RE: [fcoc] Vacances
Fecha:Miercoles, 6 de Diciembre, 2006  11:23:52 (+0100)
Autor:Josep Mayolas Casas <josepmayolas @.......com>
En respuesta a:Mensaje 2939 (escrito por Marc Rāfols)

Hola,

Jo no sé si a algú li importa perō jo tampoc pensava ser-hi.
Ara bé, després de llegir la nota d'en Marc constato dues coses:
1) Prefereixo estar al Trofeu que fen cua a l'Apeset.
2)Vull agraīr al marc la fina ironia i la qualitat literaria de la seva
redacció.

Apa noies i nanos,

Fins dissabte

PEP MAYOLAS

>From: Marc Rāfols <marcrafols@...>
>To: fcoc@...
>Subject: [fcoc] Vacances
>Date: Mon, 04 Dec 2006 21:20:37 +0100
>

>Cinc dies són cinc dies!!!
>
>Aprofiteu-los per anar a esquiar!
>Penseu que també podeu viatjar en cotxe: la sortida i la tornada de les
>ciutats seran desestressants.
>També podeu anar a les Canāries. Els d'Iberia no tenen previst fer vaga i
>segur que als aeroports no hi haurā cues.
>I, si no, us podeu desplaįar amb tren, que aquests no fallen mai. Podeu
>anar a la platja, que segur que l'aigua no estā tan freda.
> [...]

Dale rienda suelta a tu tiempo libre. Mil ideas para exprimir tu ocio con
MSN Entretenimiento. http://entretenimiento.msn.es/