Asunto:[fcoc] "Us imagineu trobar-vos un personatge així al mig del bosc i de nit?"
Fecha:Lunes, 1 de Abril, 2002  18:29:49 (+0000)
Autor:DANIEL RODRIGUEZ <dani_rodri @.......com>

Dilluns de Pasqua.

Dia per repassar recorreguts dels Campionats de Espanya a Granada.
Campionats recordats no potser per el terreny pedregós per˛ forša tŔcnic...,
ni pel primer lloc als relleus de SŔniors o els segons i tercers del
veterans, ni pel triplete d'en Roger o els p˛diums de Teresa o Carles
Lore,....

Tots ens recordarem dels Campionats de Orientació del 2002 com els dels
campionats del dol amb la imatge del llaš negre sobre les barres catalanes
que tots els corredors portavem  en mem˛ria d' Esteban.

Aquest mati buscava el butlletí on vaig "recriminar" als federats fa un any
la poca assistŔncia a l'Assemblea General del 2001. Volia agrair, un any
desprŔs i com secretari de la Junta,  a tota la gent, 10 persones, que van
venir a recolzar...i també a opinar sobre la gestió de la Junta. Aquell 12
de marš si que vam poder dir que la "Fede som tots".

Al mateix butlletí vaig trobar una ressenya sobre el Estage d'Orientació a
Castelló que va muntat el BO el 5-9 de desembre del 2000. Hi ha una foto d'
Esteban disfressat amb una mÓscara molt divertida preparat pel 'ball dels
vampirs', una particular prova d'orientació nocturna. Hi havia un peu de
nota que diu: "Us imagineu trobar-vos un personatge així al mig del bosc i
de nit?"..

Ara en tinc resposta...

L'únic "personatge" amb aquest bon humor i ganes de fer riure que em puc
imaginar trobar al mig del bosc fent orientació es l'Esteban.

Et recordarem tots

Dani Rodríguez

Send and receive Hotmail on your mobile device: http://mobile.msn.com

Visita nuestro patrocinador: