Asunto:[fcoc] Suggeriments i propostes per Assemblea AECO
Fecha:Jueves, 18 de Abril, 2002  18:01:14 (+0100)
Autor:Federaciķ de Curses d'Orientaciķ de Catalunya <fcoc @........es>

A tots els Federats Catalans:

Com sabeu, cada any es fa l'Assemblea General de l' AECO, on es presenta , es discuteix i s'aprova l'informe de l'any anterior, el projecte de l'any present, estat de comptes, informes dels diferents comités, calendari nacional, etc. Es el moment també de oferir propostes i comunicar suggeriments , ja que és quan els responsables de cada estament o federació territorial estan reunits.

Si teniu alguna proposta, suggeriment, etc a titol personal, me'ls podeu enviar per jo trametre´ls a la secretaria, de manera que siguin estudiats i si s'escau debatuts en l'Assemblea.
Teniu que redactar-los en castellà, i han de ser correctes en el to i clars en l'exposició ( no s'acceptaran escrits o crítiques destructius/ves ).

Envieu-me'ls abans del 3 de maig i jo, com a representant de la FCOC, els faré arribar a l'AECO.
L'Assemblea General està prevista pel 8 de juny.

Salutacions

Ferran Santoyo
President FCOC