Asunto:Re: [fcoc] Suggeriments i propostes per Assemblea AECO
Fecha:Lunes, 22 de Abril, 2002  00:03:08 (+0200)
Autor:Montserrat Cervera Serrano <montcer @.......com>

Ferran,

Preferiria contestar-te al teu e-mail i no a la llista, perō no el tinc.

La suggerčncia a fer per part meva a l'Assemblea General de l'AECO és :

Traslladar els Campionats d'Espanya a altres dates de l'any que no siguin Setmana Santa

Per diversos motius:

  • Hi ha gent que aquests dies concrets ha d'estar amb la família i per tant ha de renunciar als CEO sistemāticament
  • Tants dies de festa seguits (4'5) permeten fer un tipus d'activitat que no es possible en cap de setmana. Els CEO només requereixen tres dies. Canviant-ho es permet que la gent pugui optar a sortides, de les de més de dos dies, per Setmana Santa.
  • Ja fa uns quants anys que els CEO són sempre en Setmana Santa

Solucions:

  • Buscar les festes del calendari laboral que són comunes a totes les CCAA, per exemple El Pilar (12 octubre), la festa del treball (1 maig), etc. Veure quina d'elles empalma amb un cap de setmana. Ja són tres dies de festa.
  • Si no pot ser cada any, fer-ho cada dos. Al menys és disposaria d'una Setmana Santa lliure cada dos anys. I si no fer-ho quan el calendari permeti la primera solució.
  • També es pot repartir el CEO en dos caps de setmana. Aquesta solució és més incomoda i desllueix el campionat, perō ja que les proves del CEO compten per a la LLiga Espanyola, seria com dues sortides de LL.E. més.

Grācies per llegir-t'ho. Que us vagi bé l'Assemblea.

Montse Cervera