Asunto:[fcoc] Gràcies Catllaràs!
Fecha:Martes, 4 de Septiembre, 2007  16:49:15 (+0200)
Autor:Míriam Carretero Miguel <mir2z @.......com>

Sisi, i el decorat que s'han muntat per fer el raid així d'impressionant? A mi m'ha semblat molt aconseguit tot l'atrezzo:

  • Les roques gegantines i impressionants col·locades ara si, ara no...
  • La vista del mirador del segon dia! quina panoràmica més ben aconseguida, això devia ser una càmera rèflex de 200 megapixels no? I un ploter enorme! Al·lucinant!! I les muntanyes semblaven de debó!
  • I ja per flipar del tot... la vaca!! que real! Que ben aconseguida!! fins i tot el que s'ensumava al voltant era tan real... !! I anava genial com a referència quan explicaves la teva cursa:

-I vosaltres per on heu atacat la 7?

-Per la pujada de la vaca!

-Ahhhh!!! Nosaltre també!!

Sisi! Perquè trobar un lloc així de xulo, currar-se el mapa i muntar un raid amb aquest èxit, té molt de mérit... Gràcies, Catllaràs Organizators!!

(míriam)

From:  lluís ferrer <lluisff@...><>To:&R>To:  Orientació Catalunya <fcoc@...>Subject:  [fcoc] Raid Rebost
Date:  Tue, 4 Sep 2007 00:59:59 +0200
>Només dir que...
>
>Terreny: esplèndid
>Traçat: divertit
>Competició: competitiva
>Participants: moooolts!!!
>Detall: xocolatada a la vesprada...
>Final: amb piscina ben fresqueta!
>Menjar: butifarres bonissimes!
>Fita espectacle (que no d'espectadors): espectacular!
>
>Moltes gracies als que ho heu fet possible!
>
>Lluís

Excursiones y escapadas a sitios mágicos. No te lo pierdas en MSN Entretenimiento