Asunto:Re: [fcoc] seleccio US junior a Alacant
Fecha:Viernes, 3 de Mayo, 2002  16:58:03 (+0200)
Autor:Ampalainen .- <ampagil @.......com>

Hola a tots i perdoneu perque aquest missatje va per a tothom i segurament mes de la meitat no estara interesat en aixo pero com que la paciencia se m'esta acabant amb el nostre seleccionador junior doncs vull escriure-ho aci, i aixi els que puguen ajudar a aquesta gent doncs tambe sapien un poquetet la cosa.

  En fi resulta que abans de nadal l'Annabel em va enviar un missatge que ella havia rebut d'un paio que preguntava per curses a Escandinavia. Jo li vaig contestar i resultava que era el seu fill el que volia l'informacio. Doncs fins aci be. El nano en questio estara a casa de les Gil i Brotons uns quants dies fins la concentracio oficial o JWOC. Aquest tio em va demanar info tambe sobre una possible concentracio juntament amb l'equip espanyol (cosa que ens aniria de maravella per practicar l'angles.) i jo doncs li vaig dir que cap problema i li escric a Nieto demanant-li informacio. D'aixo ja fa mes de tres setmanes i no he escoltat res de part seva. Aleshores he intentat informar-me per altres costats. Pel que pareix no se sap res d'una concentracio abans del mundial, ni on sera ni quan, i parle dels propis membres de l'equip. Pero clar possiblement estic equivocada que des d'aquestes altures no es tan facil enterar-se de tot.

  En fi espere que no us moleste massa aquest emailet. :) Es que em posa negra la forma que hi ha de fer les coses. En fi supose que aci no es le millor lloc per a dir-ho.

   Espere que tingueu un bon cap de setmana!!

   Un peto molt fort, ampa

#Every chance I get to put a smile on someone's face
I'll take it, believe me.#