Asunto:RE: [fcoc] Copa Catalana
Fecha:Miercoles, 1 de Mayo, 2002  22:00:26 (+0200)
Autor:Carlos Casado Martínez <ccasado @...es>

Hola a tothom,

Hi ha un error a la pàgina de resultats de la web de la Federació. Tal i com
diu en Manel hi haura un total de 14 curses i, per tant, puntuaran 8 curses
(el 60%).

Disculpeu.

Carlos Casado Martínez

SMS gratis, 10mb email gratis, messenger, postales, 10mb disco virtual!
Todo esto y mucho más en ES.EVERYDAY - ¡Tu guía de Internet!
Visitanos ya en: http://www.elistas.net/ml/66/