Asunto:[fcoc] seleccio US junior a Alacant
Fecha:Jueves, 2 de Mayo, 2002  16:41:59 (-0800)
Autor:Annabel Valledor <avalledor @....edu>

Hola,

aquest missatge va enviat cap a orientadors del pais valencia, i em consta
que molts estan apuntats a aquesta llista. La seleccio junior d'estats
units m'ha demanat informacio que no tinc sobre els JWOC i he pensat de
comunicar-me amb vosaltres. Volen passar la setmana del 2-7 Juliol
entrenant a Alacant, suposo que en els mapes on es pugui entrenar. La
pregunta es: hi ha algun hostal de juventut, algun motel barato o alguna
opcio de que es puguin quedar a casa d'algu durant aquella setmana? No se
encara el numero de juniors, pero compto que seran menys de 10 + 2
instructors. Es poden dividir en  petits grups en cas de que algu els pugui
allotjar a casa. He decidit posar-me en contacte amb vosaltres perque
aquests nens no reben gaire ajut de la federacio americana (en part perque
aquesta federacio es prou petita); els gastos del viatge els paguen a base
de treure diners de rifes en competicions, vendre samarretes i cuinar
hamburgueses. aixi que el pressupost que tenen, podeu comptar.

Si algu te alguna informacio que em pugui donar, us ho agrairia.

Salutacions des de San Diego,

Annabel

Visita nuestro patrocinador:
SMS gratis, 10mb email gratis, messenger, postales, 10mb disco virtual!
Todo esto y mucho más en ES.EVERYDAY - ¡Tu guía de Internet!
Visitanos ya en: http://www.elistas.net/ml/66/