Asunto:[fcoc] Turmelleres
Fecha:Miercoles, 23 de Enero, 2008  18:14:03 (+0000)
Autor:Carla Guillén Escribá <carlaguillen @.......com>

Ei!
Desprès de molts entrebancs perfi tenim les turmelleres!!!! ueeeeee!
Les té en Tommi, suposo que a la pròxima cursa les donarà. Si voleu li podeu enviar un missatge a ell.

Bé, en veritat hi hagut un petit problema; algú molt despistat va fer la llista dels qui volien turmelleres però es va oblidar de posar el seu propi nom... Jo!
Faré una segona comanda perquè realment les necessito.
Els que us vau oblidar el primer cop aprofiteu per demanar-les ARA (a la meva direcció). màxim 4 dies.

Salut-o!

carla.

Sigue al minuto las principales noticias de tu ciudad MSN Deportes