Asunto:Re: [fcoc] Entrenaments-O
Fecha:Lunes, 18 de Febrero, 2008  14:34:19 (+0100)
Autor:Annabel F. Valledor <afernandezvalledor @..edu>

Hola David, Hola a tots,

T'escric com a vocal de competició de la FCOC. En principi, la
prohibicio d'entrenar en un mapa en el qual ja s'ha celebrat una cursa
nomes aplica als mapes on s'han de celebrar campionats de Catalunya de
distancia llarga, mitja i sprint. En l'actualitat no contemplem una
politica d'embargament de terrenys on s'hagin de disputar les jornades
de Copa Catalana. Potser aquesta posició per part de la vocalia de
competicio pot resultar polemica, com be indiques, pero hem optat per
aquesta via. Hem optat per aquesta via perque l'objectiu principal que
ens proposem en aquests moments es, per sobre de tot, augmentar el
nivell tecnic conjunt a Catalunya. Que dintre de 20 anys siguem mes bons
orientadors, mes bons organitzadors i mes bons traçadors i tenim un
llarg cami per recorrer en aquest sentit. Tot aixo passa per
possibilitar, i no prohibir, l'entrenament especific del nostre esport.
L'embargament de terrenys va en contra d'aquest objectiu de progres comu
i es per aixo que nomes apliquem aquesta prohibicio a les competicions
que son campionats, no a la resta. Potser si que sera injust que alguns
hagin entrenat a Saldes i altres no el dia de la propera cursa que es
celebri a Saldes, pero qui cregui que esta en inferioritat de condicions
no ha de fer res mes que pujar a entrenar a Saldes. I si, pel contrari,
un prefereix trobar-se el repte de Saldes el dia de la cursa i no
"espatllar-lo" amb una visita previa al terreny, ho te encara mes facil.
El dia que a Catalunya disposem d'una infinitat de mapes i terrenys,
aleshores podrem aplicar una normativa mes estricta de restriccions
sense detriment de les possibilitats d'entrenament.

En resposta a la teva segona pregunta, David, NO tenim encara
controlador per a la cursa de Saldes i m'agradaria llençar un "si us
plau, que algu s'animi" a l'aire per veure si alguna persona es
presenta voluntaria per a fer aquesta tasca.

Salutacions,
Annabel F. Valledor
Vocalia competicio FCOC

En/na David Tarrés Villegas ha escrit:
> Hola a tothom,
> aquest correu és per aclarir un parell de dubtes que tinc:
> 1r. Si no ho tinc mal entès, quan una cursa surt publicada en el
> calendari no es pot anar a entrenar en aquella zona, ni amb aquell
> mapa fins haver passat la cursa, oi?
>
> 2n. Ja hi ha algun controlador determinat per la cursa de Saldes?
>
> Tinc aquests dubtes perquè resulta que aquest dissabte a la tarda hi
> havia 4 orientadors (almenys un HE) entrenant a Saldes. No sé si els
> altre tres eren del BO (organitzadors de la cursa), però el cas
> [...]

[Adjunto no mostrado: fernandezvalledor.vcf; charset=utf-8 (text/x-vcard) ]