Asunto:RE: [fcoc] Entrenaments-O
Fecha:Martes, 19 de Febrero, 2008  18:08:38 (+0000)
Autor:David Tarrés Villegas <homedelesneus @.......com>

Hola a tothom!

Primer de tot voldria demanar disculpes pel mail que vaig enviar fa dos dies i pel malestar que sembla que ha causat en les persones implicades (no era la meva intenció, de veritat. De no ser així hauria dit noms).

També vull remarcar que no tinc res en contra de ningú, ni molt menys, i que estic completament d'acord amb la posició de la federació de deixar entrenar a qualsevol mapa fins dos mesos abans de la cursa (sempre i quan no hi hagi campionats de Catalunya). Per mi millor, el mapa de Saldes està de p... mare i m'anirà molt bé poder entrenar allà, perquè realment em fa falta entrenar i aquest el tinc al costat de casa.

La veritat és que el mail el vaig escriure perquè la temporada passada o l'anterior algun membre de la fede m'havia comentat que quan una cursa surt publicada en el calendari no es pot entrenar en el mapa fins després de la cursa (que quedi clar que no vull retreure res a ningú, la culpa és meva per no tenir present aquest punt del reglament).

Bé, no dic res més perquè no vull crear més mal entesos.
Espero que ens veiem a tots diumenge i que el tema hagi quedat tancat aquí.
També vull aprofitar per animar a tothom a entrenar i a promocionar l'esport de l'orientació, que crec que és molt maco, que el nivell de Catalunya realment està pujant molt, i que hem d'obrir les portes per enganxar a més gent i créixer i no tancar-nos amb els quatre que de moment som.

Apa doncs, fins diumenge.

DAVID

Date: Mon, 18 Feb 2008 14:34:19 +0100
From: afernandezvalledor@ub.edu
To: homedelesneus@hotmail.com
CC: fcoc@elistas.net
Subject: Re: [fcoc] Entrenaments-O

T'escric com a vocal de competició de la FCOC. En principi, la
prohibicio d'entrenar en un mapa en el qual ja s'ha celebrat una cursa
nomes aplica als mapes on s'han de celebrar campionats de Catalunya de
distancia llarga, mitja i sprint. En l'actualitat no contemplem una
politica d'embargament de terrenys on s'hagin de disputar les jornades
de Copa Catalana. Potser aquesta posició per part de la vocalia de
competicio pot resultar polemica, com be indiques, pero hem optat per
aquesta via. Hem optat per aquesta via perque l'objectiu principal que
ens proposem en aquests moments es, per sobre de tot, augmentar el
nivell tecnic conjunt a Catalunya. Que dintre de 20 anys siguem mes bons
orientadors, mes bons organitzadors i mes bons traçadors i tenim un
llarg cami per recorrer en aquest sentit. Tot aixo passa per
possibilitar, i no prohibir, l'entrenament especific del nostre esport.
L'embargament de terrenys va en contra d'aquest objectiu de progres comu
i es per aixo que nomes apliquem aquesta prohibicio a les competicions
que son campionats, no a la resta. Potser si que sera injust que alguns
hagin entrenat a Saldes i altres no el dia de la propera cursa que es
celebri a Saldes, pero qui cregui que esta en inferioritat de condicions
no ha de fer res mes que pujar a entrenar a Saldes. I si, pel contrari,
un prefereix trobar-se el repte de Saldes el dia de la cursa i no
"espatllar-lo" amb una visita previa al terreny, ho te encara mes facil.
El dia que a Catalunya disposem d'una infinitat de mapes i terrenys,
aleshores podrem aplicar una normativa mes estricta de restriccions
sense detriment de les possibilitats d'entrenament.

En resposta a la teva segona pregunta, David, NO tenim encara
controlador per a la cursa de Saldes i m'agradaria llençar un "si us
plau, que algu s'animi" a l'aire per veure si alguna persona es
presenta voluntaria per a fer aquesta tasca.

Salutacions,
Annabel F. Valledor
Vocalia competicio FCOC

En/na David Tarrés Villegas ha escrit:
> Hola a tothom,
> aquest correu és per aclarir un parell de dubtes que tinc:
> 1r. Si no ho tinc mal entès, quan una cursa surt publicada en el
> calendari no es pot anar a entrenar en aquella zona, ni amb aquell
> mapa fins haver passat la cursa, oi?
>
> 2n. Ja hi ha algun controlador determinat per la cursa de Saldes?
>
> Tinc aquests dubtes perquè resulta que aquest dissabte a la tarda hi
> havia 4 orientadors (almenys un HE) entrenant a Saldes. No sé si els
> altre tres eren del BO (organitzadors de la cursa), però el cas
> [...]

Estàs subscrit a aquesta llista amb l'adreça homedelesneus@hotmail.com

Sigue de cerca las últimas tendencias y lo que más rompe MSN Vídeo