Asunto:[fcoc] Classificació de copa
Fecha:Miercoles, 17 de Octubre, 2001  23:46:33 (+0200)
Autor:Carlos Casado Martínez <ccasado @...es>

Hola a tothom,

Teniu a la web de la Federació (http://personal5.iddeo.es/fcoc) la
classificació de copa fins a Premià. Malauradament no està encara la
classificació del campionat de llarga distància perquè l'organització encara
no l'ha fet arribar a la secretaria de la Federació.

Algunes coses que voldria remarcar.

* Hi ha alguns orientadors que fan categories diferents a lliga espanyola i
a copa catalana. A la cursa de Moià molts d'ells van decidir fer la
categoria que fan a Espanya en comptes de fer la categoria catalana, seguint
el reglament de competició tots aquells que van fer una categoria diferent a
la que estan federats tenen a la classificació FC (fora de categoria).

* De la cursa de Premià no tinc els organitzadors. Si us plau, no oblideu
aquest "detallet"!!

* De la cursa de Moià si tinc els organitzadors... Però no tinc el seu
número de federat. Apa, una altra cosa per a no oblidar :-)

* Hi ha orientadors federats altres anys i que encara no s'han federat que
estan fent curses en categories de competició. Haurien de "regularitzar" la
seva situació dons, si no estan federats, només poden participar en les
categories de promoció i, a més, no es poden beneficiar dels preus de
inscripció per federats.

Els que he pogut detectar de moment són:
THIERRY J. LUC DAVIN (COC)
VERONIQUE HILLION (COC)
PILAR LLADÓ (COC)
LAURA PERRAMON LLADÓ (COC)
ROGER PRAT (OROS)

Molt cordialment,
Carlos Casado Martínez
Responsable de la classificació de la Copa Catalana
Federació de Curses d'Orientació de Catalunya

http://www.eListas.net/